العرض التنشيطي بطنطا
الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مرحبا بالجميع أسعدنا انضمامكم الينا ونتمنى لكم الفائده والمتعة ... ....تنبيه هاااااام جدا !!! رجاءا عدم وضع الصور النسائية أو أى صورة تخالف الدين الاسلامى سواءا فى التوقيعات أو الصور الرمزية حتى لا يتم حذفها ذلك لأننا نريد النجاح والتميز ولا نريد البعد عن الله ... مع تحيات ادارة المنتدى

https://i44.servimg.com/u/f44/13/64/63/15/eiaa-u35.gif


المواضيع الأخيرة
» شقق سكنية حديثة بموقع استراتيجي على شاطئ كونيالتي
الإثنين أكتوبر 16, 2017 2:21 pm من طرف الهوا للسياحة

» هااااام .. سعر هدية برنامج ديسمبر 2017 " مكواه اريون بالبخار 2200 وات " - تعرف عليه من هنا !!
الأحد أكتوبر 15, 2017 11:35 pm من طرف محمد رفعت

» عربية منتجات فرع الشرقيه اليوم الاحد 15-10-2017
الأحد أكتوبر 15, 2017 11:29 am من طرف محمد رفعت

» عربية منتجات فرع الف مسكن اليوم الاحد 15-10-2017
الأحد أكتوبر 15, 2017 11:24 am من طرف محمد رفعت

» عربية منتجات فرع قنا اليوم الاحد 15-10-2017
الأحد أكتوبر 15, 2017 11:18 am من طرف محمد رفعت

» عربية منتجات فرع بني سويف اليوم الاحد 15-10-2017
الأحد أكتوبر 15, 2017 11:09 am من طرف محمد رفعت

» عرووووض مميزه جدا في كتالوج ماى واى شهر اكتوبر 2017
الأحد أكتوبر 15, 2017 1:01 am من طرف محمد رفعت

» عربية منتجات ماى واى اليوم السبت 14-10-2017 الي فرع دمياط
السبت أكتوبر 14, 2017 2:19 pm من طرف محمد رفعت

» عربية منتجات ماى واى اليوم السبت 14-10-2017 الي فرع طنطا
السبت أكتوبر 14, 2017 2:18 pm من طرف محمد رفعت

شاطر | 
 

 العرض التنشيطي بطنطا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة
 
 avatar
 
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى


عدد المساهمات : 11020
تاريخ التسجيل : 07/08/2010
الموقع : ماى واى مصر

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع: العرض التنشيطي بطنطا   الإثنين مارس 07, 2011 2:59 pm




أعمل 500 نقطة حتي يوم 20 مارس

تحصل علي

طقم تلاجه هديه



{.... توقيع محمد رفعت ....}


لا اله الا أنت سبحانك اني كنت من الظالمين




my yahoo-mail : mohamed.myway@yahoo.com
my facebook : http://www.facebook.com/mo7amedrefaat
membership form: http://www.emailmeform.com/builder/form/b3g94E41xeQYTLc6dtfp8c3P
telephone : 01117082083 - 01224890058 - 01068022080
 
 
 
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 18
تاريخ التسجيل : 01/03/2011

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع: رد: العرض التنشيطي بطنطا   الثلاثاء مارس 08, 2011 12:58 pm




شكرا يا استاذ محمد على اهتمامك

بس يعنى عاملين على ال 500 علب تلاجه يبكى امال لو كانوا على 300 نقطه كانوا عملوا ايه كانوا خلوها كوبايه بلاستيك ها ها ها



{.... توقيع kittysemsem84 ....}
 
 avatar
 
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى


عدد المساهمات : 11020
تاريخ التسجيل : 07/08/2010
الموقع : ماى واى مصر

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع: رد: العرض التنشيطي بطنطا   الثلاثاء مارس 08, 2011 1:25 pm




هههههههههههه
أصل ال 500 نقطة في الأساس بتوع البرنامج
بس الغرض ان العضو يعملهم بسرعة

لأنه ممكن يعمل شغل تاني بعد كده


وعلي فكرة انتي كده لكي طقم لأنك عملتي البرنامج
ولأن التنشيط ده بادئ من يوم 2 مارس



{.... توقيع محمد رفعت ....}


لا اله الا أنت سبحانك اني كنت من الظالمين




my yahoo-mail : mohamed.myway@yahoo.com
my facebook : http://www.facebook.com/mo7amedrefaat
membership form: http://www.emailmeform.com/builder/form/b3g94E41xeQYTLc6dtfp8c3P
telephone : 01117082083 - 01224890058 - 01068022080
 
 
 
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 18
تاريخ التسجيل : 01/03/2011

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع: رد: العرض التنشيطي بطنطا   الثلاثاء مارس 08, 2011 10:07 pm




اهو حاجه تنفع فى الجهاز
هروح اجيبه ان شاء الله واجيب الحجوزات
واجيب المكافأه بتاعت الشهر اللى فات 9 جنيه بحالهم محدش قدى دولارات رياضى



{.... توقيع kittysemsem84 ....}
 
 avatar
 
{..فاتن..}
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى


عدد المساهمات : 3927
تاريخ التسجيل : 09/08/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع: رد: العرض التنشيطي بطنطا   الثلاثاء مارس 08, 2011 11:10 pm




ههههههههههههههههههههههههههه

ربنا يسعدك ويكرمك يارب

ان شاء الله ربنا يكرمك وتاخدى مكافأة 2000 جنيه قريب باذن الله

يس انتى استعينى بالله واجتهدى وربنا يكرمك يارب



{.... توقيع فاتن ....}


للتواصل والاشتراك من السعودية والأردن ..

00966504824948 واتس اب

ومن مصر ..
00201004086366
 
 
 
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 18
تاريخ التسجيل : 01/03/2011

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع: رد: العرض التنشيطي بطنطا   الخميس مارس 10, 2011 12:38 am




والله الواحد على اخره مكنتش اصدق ان انا اعمل 500 نقطه فى اول اسبوع على رأى المثل بتيجى مع الهبل دوبل ضحك


{.... توقيع kittysemsem84 ....}
 
 avatar
 
{..فاتن..}
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى


عدد المساهمات : 3927
تاريخ التسجيل : 09/08/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع: رد: العرض التنشيطي بطنطا   الخميس مارس 10, 2011 7:40 am




ممتاز ما شاء الله

يللا شدى حيلك يمكن تقدرى تكررى البرنامج




{.... توقيع فاتن ....}


للتواصل والاشتراك من السعودية والأردن ..

00966504824948 واتس اب

ومن مصر ..
00201004086366
 
 
 
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 18
تاريخ التسجيل : 01/03/2011

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع: رد: العرض التنشيطي بطنطا   الخميس مارس 10, 2011 7:54 pm




ان شاء الله


{.... توقيع kittysemsem84 ....}
 
 
 
{..yasoo..}
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 9
تاريخ التسجيل : 01/12/2010
العمر : 32

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع: رد: العرض التنشيطي بطنطا   الأحد مارس 20, 2011 2:23 pm




طب اية اخبار العرض التنشيطية فى باقى الفروع


{.... توقيع yasoo ....}
 
 
 
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 18
تاريخ التسجيل : 01/03/2011

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع: رد: العرض التنشيطي بطنطا   الثلاثاء مارس 22, 2011 9:24 pm




لا مفيش عروض تنشيطيه فى فروع تانيه هى فى طنطا بس الشهر ده
انا سمعت كده من واحده صاحبتى



{.... توقيع kittysemsem84 ....}
 

العرض التنشيطي بطنطا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ماى واى  :: شركة ماى واى مصر MY WAY EGYPT :: العروض التنشيطية والأخبار الجديدة-
جميع الحقوق محفوظه لمنتدي ماى واى©newmyway.comتصميم وتطوير ابن الاسلام منتديات احلى ستايل alt=الرئيسيه | التسجيل |مراسلة الادارة |احصائيات | الاعلى